Canım ben Almanya’da yaşıyorum burda sisirem biraz farklı işliyor ama tüp bebek yöntemiyle tek çocuğa hamile kaldım bende fazla gebelik riski vardı yumurta fazlalığından.
inanılmaz fazla hormon iğneleri kullandım ve sanırım rahim filmi denen bi operasyon geçirdim
20 yumurta toplandı 17 tanesi döllendi biraz zor bir süreçti bizim için ama eşim illa çocuk istediği için ben daha rahattım bu süreçte beni endişelendiren tek şey çok gebelik riski oldu.
Diyeceğim çok kafana takma hayatım erkeklerin sorunu pek çözülemiyor ama kadınlarda hep bir yöntem mümkün yapman gereken şey doktorunun sözüne uyman ama bu süreçte çokta takmamak.
kafa ne kadar rahat olursa sonuç onkadar yakın oluyor