SeHer1909 Kızlar, Haftamdayım dün belime anlık kramplar girdi adım atamadım anında nefesimi kesti ve geçti. Bu gece sabaha kadar nerdeyse uyuyamadım kasık ağrısından bebek de hiç uyumadı devamlı hareket hali desem yeri. Annemler yer yapıyor diyor ama o kadar şiddetli ki oturup kalkarken kasığım inanılmaz batıyor. Az önce ilk kez makat bölgemde ağrı hissetmeye başladım 😕 Az sonra dra gidicem zaten ama böyle şeyler yaşayan var mı? Kendi Dr um gel dedi kırk dkya anca orda olucam . Geceden gitseydin diyenler için kayınbabam kalp spazmı geçirdi eşim hastanede biz evde bir de dayandm geçer bebek yer yapıyor falan dedi annem. Ve mı yaşayan böyle şeyler?
Nnur1 SeHer1909 ben de 29+6dayım. Ve dün gece sol kasığıma inceden sancılar girdi. Şimdi de sağ kasığımda ince sancılar var. Girip girip çıkıyor. Umarım bir sorun yoktur
Yudum_p SeHer1909 bende aynısını yaşıyorum 2 günde bir kasıklarımda Ağrı ve sertleşme belimede vuruyor arada bende korkuttum bide benim bir 8gün önce kan geldi panik panik ama agrılar tam 29. Hafta başladı
Berfin_kycn SeHer1909 bende 31. haftamdaym aynısı bende de var taş kesiliyorm resmen ishal kusma da başladı yarın doktora gidecm
Sinemin SeHer1909 ben yaşıyorum canım bende 30. Haftadayım benim doktorum sağolsun bilgilendirmiyor neden olduğunu gidiyorum kan idrar veriyorum nst çektiriyorum nst de az az sancılarım çıkıyor 1 hafta sonra gel diyip gönderiyor
Rabo Canım bende 30. Haftamdayım hem rahmimde hem kasıklarımda ağrılar hissediyorum herkes bebek yerleşiyodur diyor ama bende korkuyorum lütfen doktora gidip geldikten sonra ne dedi diye bildilendirirmisin benide
SeHer1909 Rabo tabiki de ama benim nefesimi kesiyor öyle sürekli olan bir ağrı değil girip cıkıyor kramptan kısa sürüyor yazarım yine
SeHer1909 Rabo Nnur1 Nnur1 çok teşekkür ederim geldim muayene sonrası 3 ayrı serum verdiler . Kasık fıtığından şüphelendi ve sanırım yine enfeksiyon var şiddetli. O da kasık ağrısı yapabiliyormuş. Serumları yerken kan ve idrar sonucu bekliyorum . Bebeğim iyi çok şükür 😇
SeHer1909 Nnur1 inşallah ya bende geçmeyen mantar da var çatı ağrısı kasık ağrısı bel krampı üçlü combo yaptı geldi üstüme resmen
Rabo SeHer1909 çok geçmiş olsun bebek iyiymiş çok sevindim 😊 bende de üroplazma var sizde ne enfeksiyonu var
Nnur1 SeHer1909 Allah şifa versin, bebekle ilgili bir sorun yokmuş, çok şükür ☺️ Bir an önce iyi olursunuz inşallah ☺️
Funda6034 Kızlar ben de 30 haftalığım ama bebeğim öyle çok hareketli değil günde 4 5 kez hafif vurmalarını hissediyorum önceden çok hareketliydi büyüdüğü için mi öyle sizde de aynı mı durumlar. Bu arada bende de çol hafif kasık ağrısı oluyor
SeHer1909 Funda6034 benim bugün ki durumdan mı bilmiyorum asla durmadı sabahtan beri o yandan o yana Dedim bir şey mi huzursuz etti acaba ama iyiyz şükür
Esinymn Aynı agrılar bende de var büyük ihtimal bende yarın gidicem doktora bel Ağrısı çatı ağrısı makat ağrısı bir de midem bulanıyor ay şaştım kaldım🤦🏼♀️
SeHer1909 Esinymn inan hepsi vardı bişe çıkmadı dinlen dedi inşallah sende de cıkmaz 🙏 insan panikliyor benim ilk gebeliğim tecrübem olmayınca geldim hemen yine de serum verdi bi tık rahatladm ama ağrı devam ediyor.
SeHer1909 GebeAnne kız ben cok hareketliydim yürürüm işimi kendim yaparım falan biraz sakinleş tempo düşür diyo belki ters bir hareket yapmışsındır kramp ağrısıdır diyo. Hiç bişe cıkmadı kanda idrarda renkli ultrasonda şükür tabi de