Günaydın değerli anneler ve anne adayları,
17+3 günlük hamileyim. Sizlerin fikirlerini ve tecrübelerini öğrenmek istiyorum. Bebek ihtiyaçlarını almaya ne zaman başladınız? Eylülde nasipse doğumum olacak ufak ufak bir şeyler alayım diyorum acele mi ediyorum?