Hanimlar bende sata göre yarin 40 haftalik oluyor doktorum hic cati muayenesi yapmadi yapacak misiniz dedigimde günün dolsun bakariz dedi ama hic belirtim falan yok ilk gebeligimde de hic belirtim yoktu suni sanciyla normal dogurdum bunda da oyle olacak heralde hersy normal cikiyor biraz daha beklemeli miyim doktora gitmk icin sizce