Ebrar18 poyrazsmom_ yok hayır hissetmiyorum . Doktorumda muayene ettikten sonra nst kağıdı ile ilgili birşey demedi . Eve gelince hatırladım bende . Burda danışıyım istedim . Sancı yok şuan ama burda gözüküyo dimi
Esraorhan Ebrar18 az bişi çıkmış, normal artık bu haftalarda benımde 40 larda çıkıyor, hoca normal dedi