Merhaba kizlar gecen hafta gebelik rutin testler yapildi kalp atisini duyguk bugun 8+1 iz bir test kafama takildi ismi ALT Alanin Aminotransferanz 70 cikti karacigerle ilgili yağlanma gibi birseymis doktorum suan evet yüksek ama aşırı derecede degil dedi haftaya tekrar sadece o testi yaptirip gel dedi bu durumu yasayan varmi ne oluyor problem ne anlayamadim ve çözüm nedir yasayanlar varmi acaba ilaca mi baslatir acaba yine yüksek cikarsa yada daha yükselirse ne oldugunuda tam anlayamadım