Ozgeyuce46 canm zaten gittiğin zaman hemsireler nasil vurman gerektigin söylüyolar oyüzden stres yapma cokda dusünme bn esime yaptirdım acikcası kendim mecbur kaldgmda yaptım 2 yada uc kez göbek delignden hafif alt iki parmak asagisindan yumrta gelistirici vuruyosun bn iynelerin ismini unuttum çünki ocak ayndaydı yumrta toplama islemi oldu anestezi altinda bnim sonrasnda hic kanamam olmadı bazılarinda oluyomus ama hic korkulcak bisey değil uyuyup uyanıyosun tatli tatlı 😊 sonrasında 2 ay dinlendirme süresi ama bazı doktorlar 1 ayda bekleye biliyo tabi taze tarnsferde olabiliyo transfer konusunda bi deneyimim yok şuan beklemedeyim 😊 bnde cok heycanlıyım acıkcası