ebycy evet doktor dedi . Alışınca oluyor . 😅 valla normal gelsin diye inatçı olunca ben . Durmaya çalıştım öyle canım . Kalkarken eşim kaldırdı yoksa kalkamazdım . Koltuğun oturduğumuz yerine karnın gelsin . Yani vücudun dik olsun kalçan havada . Çok geniş alırsan açıyı vücudun rahat etmiyo . Ama dar açıyla yaparsan durursun inşallah .