Merhaba hanımlar hepinize. Ben 8+5 günlük hamileyim. Bugün afedersiniz WC de silinirken çok açık pembemsi bir lekelenme olduğu farkettim yani ben silince oldu çamaşırımda falan yoktu. Ben yine de korktum açıkçası doktorum kan gelmediği sürece normal bu durumlar demişti ama ben yine de korkuyorum acaba ters giden bir şey mi var diye. Kontrolüm de haftaya. Aranızda bu durumu yaşayan bilen var mı acaba ?