D3nizoloji Karnımın altında biraz kramp tarzı ağrım var bir de su gibi kokusuz renksiz bir akıntı geliyor. Ama şakır şakır değil hafif çamaşırım ıslanıyor. Böyle olan ve bunun için doktora giden oldu mu? Gitmeli miyim bilemedim korktum amnios sıvısı mı diye :(
pamuk32 D3nizoloji tamda o haftada gitmiştim korkuyla endişeyle… Kum döküyormuşum ve idrar yolu enfeksiyonu varmış.. antibiyotik kullandım 1 hafta… Doktoruna gitmeni tavsiye ederm içini rahatlatmis olursun
Aygul01 D3nizoloji yanı olabilirde olmayabilirde. Bazı bayanlarda amnios sıvısı birden gelir bazilerinde hamilelik sürecinde azar azar akarmış. 18 haftada cok erken acaba akıntı olabilir mi? İcin rahat edecekse doktora git canım.
turunculuanne D3nizoloji ben de tam 18.haftada olmuştum o hafta tesadüfen doktor tahlil yapmak istedi hafif enfeksiyon çıktı, su içerek attım sanırım çünkü akıntı geçti 2-3gün içinde
gamzosgamzos Mantar olabilir canım ihmal etme git 14.haftada benimde olmuştu acile gitmiştim doktoralttan baktı mantar dedi hiç kaşıntımda yoktu fitil verdi gecti