Canannnnnnn canım ben baştan beri öyle aşırı bulantı yaşamadım sabahlar azıcık oluyor geçiyordu haliyle hep az az aldım ama 21haftalıkken o haftaya kadar 3,5 kilo almıştım şu 3 haftada 4,8olmuş yani 1300 almışım ama diğer aylarda gece yemiyordum bunda sahur hazırlarken eşime hep yedim aşırı değil ama ağzıma attım hep bişeyler ondan oldu diye düşünüyorum artık gece yemeleri bitti bakalım bu sefer nasıl olacak işin garibi gebelik öncesi aman yemiyim diyordum şimdi işe tutmuyorum gözüm kaldı hamileyim diyorum of 😑 benimde evimde tartı var hergün tartılıyorm kilo duruyor duruyor bi gün bi anda 300 alıyorum mesela bi anda 500 filan öyle oluyor