utnuspirinc Arkadaslar merhaba sizde de bole bir durum var mi acaba catlaklarim aşırı derecede kaşınıyor ne sursem durmak bilmiyor yara oldu artık sizde de bole olan var mi acaba yaptığınız birsey
utnuspirinc Mirac20 iste lierac belki onleyici bana sakinlestirici bisi lazim baya kotuyum ne surcegimi ne yapacagimi şaşırdım
hande_k Aynı sorun bende de var. 37 haftalığım bende ölüyorum kaşıntıdan. Karnım ve göğüslerim deli gibi kaşınıyor. Yok mu bir çaresi bunun😒
utnuspirinc hande_k yok sanırım kantoron yagi zeytin yagi hindistan cevizi yagi ayni sefa yai krem bio oil hepsini kullandim yok yok yok yaralar olustu cok kotuyum geçmiyor korkunc kirmizilikta karnım 😢