AHFKASAP merhaba bende 35+2 haftalığım belim ağırıyor korkuyorum erken doğum olacak diye kendimi teselli etmeye çalışıyorum sadece bel ağrısı doğum belirtisi olamaz diye konu açıp sormak istedim ama kimse cevap yazmaz diye vazgeçtim 😑 inşAllah normaldir ve bilen birileri cevap verir çok tedirginim 😔