Brvndkm Merhaba ben geçen hafta gittiğimde kesem 11.02 mm olmuştu ama kalp atışını duyamadık😔6+1 olduk bugün ilk gebeliğim çok korkuyorum😔😔kalp atışını duyarmıyım bilmiyorum bir şey olacak diye çok korkuyorum lütfen dua edermisiniz bana
Mucizem199 Brvndkm inşallah duyarsın canım biraz bekle bence erken olabilir benimde ilk gebeliğim 8 hafta 6gunluk olduk bende daha duyamadım kalp atışlarını görmedim hastalıktan dolayı gidemedim doktora
Ysmn35kmsl Brvndkm bende 5+3oldum canım ilk gebeliğimde 6+5 de çok az duymuştuk dr daha çok küçük old için demişti sonra 8.haftaya randevu verdi o zmaan çok net duymuştuk canını sıkma biraz daha büyüsün bebiş 1/2haftaya gümbür gümbür duyarsın😍😍
Rabiamesut Brvndkm Canım daha erken duyarsın inşallah❤️🤲🏻Doktorlar bazen geç döllenme olduğu için 8.haftada anca duyulabilir diyor merak etme🤰🏻 ben duyduğumda 13 haftalıktı virüs var diye muayene etmiyorlardı😔