Sltn01 Kızlar 17 haftalık gebeyim karnımın alt tarafında yani idrar torba üstü gibi kasılma gerilme gibi bşey oluyor 2 gündür acaba bebek büyüdüğü için mi sizde de oldu mı. Benek hareketini 3-4 gündür yavaş yavaş hissediyorum ara ara