Sueda29 PrensTaha ben istahsizim ama su iciorm cok. İstah acmak icin ne iyi gelir hicbisey yiyesim gelmio
PrensTaha azizeguneyy peki süt ne kadar tüketiyorsun canım doktor bana bir bardak su bir bardak süt şeklinde iç dedi ama bazılarıda süt içme diyor
azizeguneyy PrensTaha Süt çok faydalı günde 1 bardak içiyorum fakat ısıtıp içiyorum soğuk içinde gaz yapıyor çocuğa geçiyor sonra. İnternettende araştırdım doktorumada sordum emzirme dönemi süt içmek faydalıymış.