Ay bende sabah akşam fitil olarak kullanıyorum 25 hafta olucam en iyisi bende doktora sorayım bunu olmadı 30lu haftalarda bırakırım sonuçta Progestan Rahmi korkuyor bebeği korkuyor düşük olmasın diye rahmi de tutabilir açılmayı geciktirebilir tabi mantıklı geldi bana ama bilemiyorum