ygmurnurd Kızlar selam 7+4hamileyim dün vajinal ultrasonaa girdim 2.kez ve çok şükür bisey çıkmadı ama sabahtan beri kasiklarimda karnim da bir acı hissediyorum bu normaldir demi? Bide afedersin küçük tuvaletim sarı geliyor peceteye silince