Dytbsr ben geçen hafta gitmiştim kese göründü bu haftada kalp atışına gittim 6+3 olmuşuz her iki kontrolümde de normal ultrason baktılar vajinal değil çok şükür 🤲 sadece iki gün önce idrarımla kan gelmişti dün den beri de kahverengi lekeler geliyor ama doktor herhangi bi düşük sorunu yok dedi herşey normal dedi tekrar kanaman olursa progestan al kullan dedi nedense tedirgin oldum kahverengi leke gördükçe canımı sıkıyor