Bsrakrs Merhaba hanımlar, 6haftalık gebeyim ve uyuz hastalığı var ne yapsam kurtulamadım kwellada kullanıyordum etkisini göremedim varmı önerebilceğiniz birşey nasıl kurtulucam hamıle oldugum içinde ilaç kullanmak istemiyorum ama bu illet geçecek gibi değil
Fatma93 Bsrakrs bendede kasinti oldu 18 haftamda ama uyuz demedi doktor nedenini bulamadilar test felan yaptilar bisey cikmadi gobek bolgemde ve bel kismimda vardi simdi gecti Allah yardim etsin sanada kaşınmak cok kotu