Hanimlar ben 26 haftalik hamileyim ve devlete gittigim icin henuz bebegimi ultrosanda dogru durust hic gormedim ilk hamileligim ve haliyle merak ediyorum.Size sorum Ankara da ultrason kalitesi iyi olan ayrica hem siyah beyaz hem de sari renkli olarakta bebegimi gorebilecegim yalniz cokta pahali olmayan bir yer onerir misiniz ? Simdiden tesekkur ederim 🙂 herkese kolay dogumlar☺