Kızlar selam 30 haftalık oldum ve dogum için şişli kolanı düşünüyorum hastalığımdan dolayı sezaryen olmak zorundayım orada hangi doktor iyi ücreti ne bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi ? Konrollerimi baska hastanede oldum hep doktorum işinin ehli ama doğum için doktorum bile önermedi hastaneyi o yuzden hem yakın hemde cevremdkler hep kolanı önerdiler ama tecrübesi olan yazarsa iyi olur