Zanaa Hatice126 canim aloevera ama bildigin o yapragini al bi karisim yapip sürüyorlar catlaklari gideriyor bi int detayli bak kimiside sadece alovera kullaniyor
Zeynepsukru Bende çok korkuyorum 17 haftadayım hamile kalmadan öncede çatlaklarım oluyordu popo kısmımda bende gündüz lierac öglen nemlendirici akşam clarıns huile Tonic kullanıyorum ama bu kremlerin hepsi çok pahalı inşallah işe yarar
YagmrK Hatice126 bebe yağı ve lierac çatlak kremi kullandım 32. Haftadayım şu 1 haftaya kadar yoktu son bir haftadır çatır çatır kaşınıyorum ve çatlamışım
MinnakLiva Hatice126 Ay bende çatlamadım diye üzülüyorum 31 haftama giricem hala tık yok 😅😅 gebeliğimden hatıra bir iz kalsın isterdim 😅
Hatice126 MinnakLiva ay sende ne güzel işte çatlamamışsın daha ne istiyorsun bende bu haftaya kadar seviniyorum çatlak yok diye bu hafta bi oldu nerdeyse ağlıycaktım 😂
Hatice126 Mba92 ya erken başlıycaktım ama hiç fırsatım olmadı almaya işte iş işten geçince zaman buluyoruz böyle şeylere 🤗🙄
Ygmroglcn Hatice126 canım ne kullanırsan kullan çatlıcağı varsa çatlıyor ben 32. Haftaya kadar kullandıklarım sayesinde çatlamadım aa ne güzel diyordum sonrasında bebiş büyüyünce tekmelerde sağlam çıkmaya başladı ve çatladım olsun diyorum şimdi bebeğimle geçirdiğim güzel günlerin anısı 🙏🏻💕sende kötü düşünüp kendini üzme
MinnakLiva Hatice126 kız boşver ahhas benim kalçalarım dizlerim çatlak dolu alıştım artık gözüme güzel geliyor 🤣🤣
Ygmroglcn Hatice126 diyorum ya canım ben 32 de çatladım 🙏🏻Ne kullanırsan kullan olucaksa oluyor maalesef kötü düşünüp kendini üzme