Ben yurt dısında yasıyorum
ebem var 34 haftadayım catı muayenesi dediginiz alltan sert bakma dediginiz şeyi ben 3 kere yasadım erken dogma riski var ebem her geldiginde alttan baktı parmagıyla bakıyor derin nefes al diyim kasıgına hafif bastırıp ellini ilerletiyor cidden korlulcak birşey degil ben 3 kere oldum artık hissetmiyorum cünkü kendini ne kadar kasarsan o kadar canın acır korkulcak birşey yok hafif bir sancı oluyor o kadar kan falan da gelmedi cünkü kasmadım kendimi sizde rahat olun