sedahira meraba hanimlar bende 20 haftalik.oldum neler hissediyosunuz benim ikinci hamileligim kız bebek bekliyorum hayirlisiyla
Ysmnhmt Merhaba bende 20+1 olduk bi oğlum olacak çok şükür bugün az da olsa hissettim çok güzel bi duygu ilk hamileliğim.