Sevcanyigit 25+2 haftalık olduk fakat troit çok yüksek çıkıyo böyle bir sorunla karşılaşan var mı ne yapılması gerekiyor ilaç kullanmaya başladık düzenli olarak devam edicez ama.
Minnakanneeeeee Ben de de aynı sıkıntı var hatta ayın 1 Dr kontrollüm var endokrine ben de 37 cı haftaya girdim hamileliğim basından bu yana var tiroid sikintisi başta ilaç kullandim braktım bi sikinti olmadi çok şükür hem kilosu herşeyı yerinde ama sen gene kontrollerini aksatma 🤗
Sevcanyigit Minnakanneeeeee kontırllerimize gidiyoruz sürekli çok şükür Bi sorun yok bebegin durumunda ama insan yine de korkuyor
Selin17 Canım bende 12+4 hamileyim tsh değerim 40 ne yazıkki.. 😔 troid ilacı başladık.. ve doğuma kadar kullanıcam, bazı gebelerde oluyormuş troid ilaç kullanmakta fayda var geçmiş olsun
Betim Sevcanyigit bayağı yüksek 2,5 altında olması gerekiyor ihmal etmeyin her ay gidin doz ayarlaması yapılması gerek