Selamm bende buraya size çok ani gelişen doğum hikayemi bırakıyorum..
32+6 da muamele gittiğimde çok iyi gidiyoruz bu gidişle seninkiler 38 i bile görür demişti doktorum ve ben çok rahattım . Kıyafetlerini hazırlayıp çantaya yerleştirmiştim kendiminkilerde yıkanmıştı sadece ütülenip koyulması gerekiyordu. Bayramdan sonra beşiklerini açıp düzeltip dip bucak ev temizliği yapıcaktık sonrada sezeryan günü alıcaktık ama bizimkiler aceleci çıktı.. Bayramın ilk günü suyum geliyor sandım çok az az geldi gecede geliyor gibi hissetmiştim ama dedim belkide akıntıdır umursamadım eşim ara ara mutlaka demesiyle aradım doktoru ve hemen hastaneye git yatışını yapıyoruz dedi şok oldum hazırlıksız gittim çünkü asla doğum yapacagıma inanmıyordum. Geldik hastaneye ultrasonla baktılar suyu azalmış kızımın doktor ciğer geliştirici vurdu sabaha kadar serum falan durduk öğlen sezeryana giricektim annem ve kayınvalidem o gece bizde çantamın eksiklerini tamamladılar evi toparladılar. Spinal sezeryan oldum elimden damar yolu açılırken çok agrı hissettim ve biraz kilom olduğu için belimden iğne yerini hemen bulamadılar üç dört kere iğneyi soktular ve oda canımı çok yaktı ama sonrasında hiçbir şey hissetmeedm. İlk önce kızım arkasından oğlum geldi dünyaya. 2 sny görebildim hemen çıkardılar yoğun bakıma. Benim ameliyat devam etti odama çıktım eşim görmüş bebekleri birisi 2070 gram diğeri 2030 gram kızım şuan kendi basına solunum alabiliyor ama oğlum makinaya bağlı insallah oda kurtulucak. Süt sağıp gönderiyorum tabi şuan içmiyorlar ama saklıyorlar sütümü .. sadece dikiş yerim agrıyor oturup kalkarken aşırı zorlanıyorum insallah oda geçicek
sormak istedikleriniz varsa bildiğim kadarıyla cevaplarım