Kızlar iki hafta once kan verdim beta 45,27 çıktı ama tatillerdi yasaklardı bi turlu kontrole gidemedim gunduz doktorumla konuştum Yarın gidicem insallaah ama az once cok minik bir damla pembemsi bir kanama oldu devami gelmedi haftami tam anlamiyla bilmiyorum boyle bisey yasadiniz mi acaba bu haftalarda ? Bir de dusuk yapmistim 1 bucuk yil once tedirgin oldum ister istemez🤷🏼♀️