Marazin_annesi Merabalar ben 24 hafta 4 günlük hamileyim ilk doğumum acaba alttan kesip dikerlerken hissediyormuyuz çok korkuyorum korkumu nasıl atlatabilirim🤔
Meriwa Marazin_annesi canım bunları düşünme bile erken daha normal doğum istersin sezeryan olur nasip bazı şeyler kafanda kurarsan sağlıklk olmaz boşver bebek hazırlıklakr nasıl gidiyor
TAkilicci Marazin_annesi eğitimlere katılın kitap okuyun kesi istemiyorsanız iş en çok doğru ve doğru zamanda ıkınmakta bunlar benim çıkardığım bilgiler tabi doktorunuzla görüşün o da birçok tavsiye verecektir
Bebiskomm Marazin_annesi 20sinde dogum yaptım kesileri ve dikisleri hissetmiyosun bile olayın sıcaklıgından.okdr cok acıdan sonra onlar fısss geliyo komple kesse yine anlamazsın
Marazin_annesi Meriwa vallaha bı aya kadar herşeyi hazır olur inşallah virüs sebebiyle kımıldayamıyoruz biyeriye internettende eşim görmeden almak istemiyor ne yapicaz bilmiyorum şuanlık kenarda hediyelikleri mız var
Marazin_annesi TAkilicci iki aydır doktora gidemiyorum vallaha inşallah bidaki hafta son ultrasonumuz var ozaman danışıcam
Meriwa Marazin_annesi son aya herseyi bitirince doğum stresi sarcak bende konuyu değiştiriyorım kafan dağılsın diye ☺️