Scorpion hemsireanaa rezene duymuştum canım. Ablam 4 ay öncesi sezeryan doğum yaptı ve tüketmişti. Fakat rezeneden bebeğe gaz geçtiği için bırakmıştı. Herkeste aynımı olur bilemiyorm tabi 🙂
Filiztugrul_07 hemsireanaa ben oncelikle bol bol su ictim humana cayini onerdi doktorum ebemde tohum rezene ve kimyon caylarini onerdi
emrahedaeslemfamily hemsireanaa kesinlikle humana çayını öneriyorum . Yengem doğum yaptı sütü azdı içti . Somra resmen sütü durmadı gögüsüne bez falan koyuyodu süt akıyo diye. Sende dene bakalım doğumdan sonra bende deniyecem .
hemsireanaa Filiztugrul_07 tohum rezeneyi aktardan aldınız dimi? Bende rezeneyi öylr yapmayı düşünüyorum bi sakıncası olurmu acaba
gamzosgamzos bestlak damla dut kurusu bulgur pilavı tazesoğan yoğurtlu havuçsalatası ıspanak kuru incir tahin helvası bol bol su hr fırsatta uyumak çok güzel süt yapıyor
kitapkurdu hemsireanaa 44gğn önce doğum yaptım. Humanna çayı sayesinde sütüm arttı. Şuan rezene içiyorum. Hem bebeğin gazını alıyor hem ikimizi de rahatlatıyor. Aynı zamanda süt yapıyor ☺️
Brokoli havuç 🥰 bol bol havuç yeyip havuç suyu içmiştiyengem doktor tavsiyesi ile. hiç olmadı süt sıkıntısı. kac yil geçti, aklimdan cikmadi o. ben de kati meyve sikacagimi hazir tutuyorum, dogurur dogurmaz havuc suyuna baslayacagim 🥰