Merhaba 22mayıs Cuma günü normal bir kontrol günümde ani bir kararla sezaryen istedim ve doktorum hemen yatışını yapıyim ben bayram iznine cıkıcam dedi 🤗 Tabiki jet bir karar olduğu İçin psikolojik olarak hazır değildim korkuyordum cınku kendimi hep normale hazırlamıştım ve cok istiyordum ancak doğumum bayramda gelecekti sancılarım düzenli başlamıştı doktorum bayramda olmicaktı ve son açıklık muayenemde cok kasılmıştım canım cok yanmıştı korkmuştum açıkcası cesaretimde cok kırılmıştı. E tabi kızıma da bir an önce kavuşmak istiyordum zaten gününün dolmasına 4gun kalmıştı🤷♀️ Eve gidip yarım saat içinde çantalarımızı alıp yatış yaptık ve kan alındı üstümü değiştirdiler derken yarım saat 40 dk sonra beni Doğuma aldılar. Ben hiç sedyede yatılı bir şekilde Doğuma gireceğimi hayal etmemiştim Doğum anısı olarak böyle bir hayalim yoktu o yüzden eşimle konuşmalarımız oraya girişim o vedalaşma korku endişe beni cok zorladı. Normal Doğumda bu korkuları bile bile yasama fırsatım olmicaktı eşim beni ameliyathaneye uğurlamicaktı o duygusal anlar yasanmicaktı. Yabi en azından benim kafamda yoktu böyle canlandırmamıştım. Ameliyathaneye alındıktan sonrada bi 20 dk bekledim içerisi dezenfekte edildi düzenlendi vs.. sonrasında çıkınca aşırı bir üşüme oldu yarım saat kendime gelemedim ama Doğumdan 2-3 saat sonrada aşırı bir terleme 😀 12.35te kızım doğdu akşam saat 22.30-23.00 gibi beni ilk kez yürüttüler. Geceden sabaha kadar kendim 4 kez yürüdüm 2 kez tuvaletimş yaptım yani kucuk ihtiyacımı yaptım. Diğer gün yine 12.30-13.00 gibi çıkış yaptık. Bugun 5.gunu bitirdik yarın hem benim hem kızımın doktor kontrolleri var. Bugun ilk kez büyük tuvaletimi yaptım. İlk duşumu dün yani 4.gunde aldım. Ben ameliyat anından müdahelelerden cok yaşadıklarımı anlatmak istedim. Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz ama sunu söyleyebilirim benim bas aprım belim ağrım bas dönmem vs olmadı. insanların nazlanmalarına abartmalarına sakın inanmayın. Evet ağrı oluyor evet canımız illa ki acıyor dünyaya bir canlı çıkartıyoruz kolay değil ama o acıyı yaşatmıyorlar size emin olun çünkü aşırı güçlü ağrı kesiciler veriyorlar. Vücut fiziksel olarak acı çekmiyor. Sadece yorgun oluyor. Ama sunu söyleyebilirim yan yatma diye bir şey yok benim günlerdir dümdüz yatmaktan belim sırtım kopuyor artık. Ne zaman yan yatabilirim bilmiyorum 🤗