Sedoss2361 Iyi geceler hanımlar doğuma 2 ay kaldı eksiklerimi tamamlıyorum da lohusa takimi alıp almamak arasında kaldım onun yerine 3 tane önden düğmeli pijama takimi alsam daha mi mantıklı olur sizc3 çünkü lohusa takımımı daha sonra kullanamicam diye düşünüyorum siz neler yaptınız mesela ben kararsız kaldım 🤦🏻♀️
sirdaass Sedoss2361 valla ben şahsen iki tane önden düğmeli takım alıp bitane de normal takım almayı düşünüyorum zaten hastanede aylarca kalınmıcak en fazla 2 gün kalınsın. Lohusalık takımlarını gereksiz pahalı görüyorum ziyanlık gibi ne de olsa bi daha giyilmiyecek takımlara verilen onca para 😒 hastaneden çıkarkend rahat bol uzuncana da bi elbise götürürüm yanıma daha ne olsun
Betim Sedoss2361 iki önden düğmeli pijama takımı bir tane gecelik aldım üçü de yarım kol uzun gibi ama değil ona ne deniyor tam bilmiyorum☺️☺️
Nevink Sedoss2361 bende bi sabahlikli pijama takimi aldim birde yedek emzirme ozellkkli pijama takimi aldim gecelik almadim ins.gerek duymam 🤷♀️
Fnur1995 Bende burada bekleyim benimde iki ay var doğumuma bende önden düğmeli iki pijama takımı almayı düşünüyorum lohusa takımı çok kullanışsız geliyo bi tane de boydan gecelik aldım ama pijama takımlarını uzun kollu mu kısa kollu mu alsam karar veremiyorum
Mrv2 Kızlar çevremden gördüğüm kadarıyla özellikle sezeryan olacakların ilk gün gecelik (elbise gibi olanlardan) giymeleri daha rahat oluyor dikişlere bakmaya geliyorlar kanama oluyor pansuman yapılıyor daha kolay oluyor haliyle ertesi gün için düğmeli pijama takımı tercih edilebilir ben bu şekilde yapıcam sizede fikir olsun 😉
zynp131820 Sedoss2361 bende önden düğmeli 2pijama takimi alacağım lohusa takımı gereksiz pahalı geliyor bana. Hastanede 2gece kalınıyor en fazla zaten diğer iki hamilelikte de öyle almıştım bunda da sadece pijama takımı alacağım öneririm.
Suleyigit Lohusa takımı çok gereksiz geliyo bana bende 2 tane pijama takımı alicam galiba bende daha tam bakmadım ne alacagima karar veremedim daha
Merveyunus31 Sedoss2361 Ben bir tane önden düğmeli takım bir tane de çıkarken giyeceğim diye lohusa takimi aldım
Heyda Sedoss2361 valla bende 2 düğmeli pijama bir tane gecelik aldım. Lohusa takımına o kadar para veripte kan içinde oldugunu görüp oturup üzülemem 😂😂 zaten dantelli duntelli seyler sevmiyorum🙄
papatyalarr5 Sedoss2361 3 adet 2 kısa bir uzun kol önden düğmeli pijama takımı aldım ,şahsen pandemiden dolayı fotoğraf öekimi süsleme Falanda yapamayacağımdan o kadar para vermeye gerek duymadım(tercih meselesi)çok pahalı geliyor bana o takımlar pentininde çok tatlı gecelikleri var gebe kategorisinde 2 pjama 1 gecelikte yapabilirsin
Ozgemila İki gecelik ve sabahlık şeklinde takım aldım bir tane de alt üst pijama takımı koydum özellikle doğum sonrası alttan muayene sırasında rahat oluyor dediler
Pankek Bir tane güzel şık bir lohusa geceliği aldım. Bir adet normal gecelik, bir de pijama koycağım. Resim falan çekilirken giyerim diye aldım, doğumdan sonra da giyerim evde gelen giden olursa. Güzel şık bir şeyim olsun, o kadarı da hakkım yani bence
Seymaogz Sedoss2361 tatlım ben de çok şık pijama takımları var lohusalık olarakta giyiliyor normal.pijama olarakta kullaniliyor. Onlardan almayı düşünüyorum. Önden düğmeliyi her zaman giyeriz😂. Lohusa olduğumuz belli olsun dimi 😂😂 https://www.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/barina-919-2-li-lohusa-gecelik-sabahlik-takimi-ask_pdp_553838146 Mesela bunu düşünüyorum gecelik olarak. Firmayı da öneririm çok uygun fiyatla çok güzel ürünler var 😊