Merhaba hanımlar benim adet tarihlerim normalde ayda bir olur ve 10 gün sürer ve yoğun kanama olur ben en son Şubat 14 de adet oldum 10 gün sürdü düzgün bir adet geçirdim normalde 18 Mart gibi olmam gerekirken 9 martta 5 gün sadece lekelenme yaşadım ondan sonra 30 martta 3 gün yine lekelenme yaşadım Ramazan başında test yaptım ve pozitif çıktı bende adet tarihimi 14 Şubat olarak hesapladım diğerleri hiç adet gibi değildi çünkü tahminime göre 12 haftalık hamile olucaktim ama doktora gittim 7 haftalik dedi ama hiç bakmadı ulturosonu karnıma koydu ben bebeği görmedim bile hemen çekti 20 saniye sürmüştür belki adet tarihim ne zaman dediğimde 2 ocakta dogurucaksin dedi bende acaba gelişimi mi geriden geliyor bir sorun mu var neden böyle dedim şuan sağlıklı bir gebelik geçiriyorsun ama ölür kalır kalbi durur düşer onu bilemem dedi ama ben 30 martta gelen kanamayı bile adet saysam onla bile uymuyor bebeğin tarihi neden böyle oldu ve ben hiç kilo almamama rağmen karnım büyüdü ve arada pıt pıt attığını his ediyorum psikolojik mi bilmiyorum bu arada ikinci gebeliğim