Hanımlar merhaba gece gece resmen kendine dert arıyorum ama içimi ferahlatamıyorum kafamı dağıtamıyorum. Hem durumlardan hem de ilk doğumumun zorluğundan ötürü özel hastane tercih ettik bu kez. Doktordan yana da aslına bakarsanız memnunum fakat içime kuşku düştü numarasını istediğimizde hastaneye gelip ulaşabileceğimizi söyledi belki de ilk muayene olduğu için bilemiyorum 🙄 Yani bizde çok soru sormadığımız için heralde muayeneler kısa sürüyor ama ultrasonda bakıyor soruları yanıtsız bırakmıyor soru işareti kalmıyor aklımda. Ama araştırdığımda gerek hastaneyle alakalı gerek doktorla iyi yorumlar olduğu kadar çok kötü yorumlar olduğunu da gördüm. Bir de geçen muayene de plasenta aşağıda dedi ama rahattı tavrı bende çok irdelemedim burda görünce aslında normal bir durum olmadığını anladım şimdi kontrole 1 hafta var ve ben doktora soramadığım için bu durumu oldukça rahatsız ve huzursuzum. Üstüne bir de burda okuyoruz arkadaşlar doktorları sonuç öğrenmek için bile arıyorlar ben devlet hastanesi gibi tekrar tekrar gitmek zorunda kalacağım sanırım 🙄 O hastaneye giden, hasan beye muayene olan ya da doğum yapan arkadaşlar varsa yorum yaparlarsa çok sevinirim uykuda tutmuyor çünkü 😔