Ayseturkoz Ahsend49 benim ikinci hamileliğim çok güzel bir duygu tekme el hareketi falan değil ama içinde oynuyor ve onu hissetrikçe için rahatlıyor ya valla anlatılmaz yaşanır o derece inşallah en kısa zamanda sende hissedersin çıkolata ye bide odaklan ve müzik dinle o zaman oynuyor ❤️❤️
Boncukk-5 Bende 17+5 günlüğüm artık hissediyorum çok şükür 😅 dar pantolon giyince resmen beni sıkıştırma diyor içerden kızçem çok değişik ama mükemmel bir duygu
aysehifa4 Ayseturkoz Bende 15 haftalıkken falan göz seğirmesi gibi hissederdim şimdi 31+6 haftalığız şuan yazarken bile öyle tekme atıyo ki elini ayağını bile hissediyorum çok güzel bi duygu 🥰
cokkasmabeabi Ayseturkoz 16 haftalık 1 saat önce pıt pıt hissettim 🌺 gerçi bu saatte hissetmek kotu 🤣🤣 kızımda gece hareketliydi gecelerin yargıcı oldu
muhendisanne1 Ayseturkoz ben ilk 13. Haftada gece elimle hissettim sonra 16. Hafta temas olmadan hareketini içimde hissettim 18. Hafta da bariz tekme mi artık ne ise ondan hissettim 🙈 şuan 19. Haftadayım takipteyim oğluşumu bu bana mutluluk veriyor 💕
HnY 20.haftada anca hissettim,suanda sağolsun kendini hep hatırlatıyor ama masallah enerjik baya anası kılıklı 😁