Minikmucizemgeliyor Lina koymak istiyorum ama başına bi tane daha isim eklemek istiyorum önerisi olan varsa yazabilir mi👼🏻🐣
Minikmucizemgeliyor Ecenaz345 Ben herkesten farklı bir isim düşünmüştüm hep ama bakınca farklı bi isim kalmadı😅 Nasıl olsa o benim bebeğim olucak başkasının değil herkeste var diye diye koyucak isim kalmadı ki😊
Om55 Minikmucizemgeliyor ben tek isim tercih ediyorum o yüzden Furkan ismini düşünüyorum hem de Kur’anda geçiyor.
Minikmucizemgeliyor Om55 Tek isim her zaman daha iyi aslında iki isim koyunca hep illaki tek ismi söyleniyor😊 Lina da geçiyor Kuran’da
Buketcaliskan35 Bende lina istemiştim ama kaynımın sevgilisiyle hayaliymiş. Duru da karar kıldık. Bence tek isim daha şık olur . 🙏🏻
Om55 Minikmucizemgeliyor benim kızım olursa eğer adını ikra koymak istiyorum canım ama linada cok güzel tabiki
Ecenaz345 Minikmucizemgeliyor aynen gerckten ama su siralar mira asel.lina zeynep bunlari duyuyorm 😂 😂okula gderken sinfta 10 ar tane de olcak hepsindn 😂 😂