SumayyaColak En son 8 ocakta adet olmuştum bende PCO var adetlerim düzensiz doktorun ilaçlarından çok yoruldum kullanmak istemiyorum kendisi evde bişeyler yapıp adet söktürenler varsa yazabilir mi lütfen Bu arada 7 senedir hiç gebe kalmadım PCO su olup gebe olanlar moral lazım 😔😔😔
smg95 SumayyaColak en etkilisi kekik suyu 1-2 tatlı kaşık kekiği bir cezve suda kaynatın (çok değil), biraz soğuyana kadar üstü kapalı kalsın. Sonra için o gün yada sonraki gün adet oluyorsunuz inşaAllah. Ben önceden hep bunu yapardım.
Melek92 SumayyaColak bende pcosum canım ama en uzun 3ay olmadıgım oluyor. Doğal adacayı içmeni tavsiye ederim.pespese 1hafta iç. Günlük 2su bardagı kadar. Zaten 3.4.gün adet olursun
SumayyaColak Melek92 benim 9 ay gelmediğinde oldu ne zor bişey bu PCO Rabbime hamd olsun daha büyük dert kader vermesin
Melek92 SumayyaColak adacayına limon sıkarsan Bide birazcık bal kattınmı tadı lezzetli oluyo. Bende nefret edersim ama iyileştirip içiyorum
Melek92 SumayyaColak çok komay kilo alıyorum çok zor kilo verebiliyorum.2senelik evliyim.54kiloda evlendim suan 66 yım.düşemiyorum altına maalesef.insülin direnci için bi ölçüm yaptırmadım. Onu nasıl öğreniyoruz?
Melek92 SumayyaColak gercekten zor. 1.5yıldır bebek istiyoruz ama olmuyo. Allah beterinden korusun tabi ama ameliyat oldum hsg çektirdim bi dünya iğne ilaç banamısın demedi bünyeme etki etmedi artık ne yapacagımı sasırdım.ortam zaten kötü suan gebelik istiyorum ama korkuyorum bi yandan virüsden.aşılama kaldı ondada kararsızım 😐
Busradonmezus SumayyaColak pco vardı bende de inofolic combi hapini kullandım çok geçmeden hamile kaldim
SumayyaColak Busradonmezus ya bende onu kullanmayı düşünüyorum ama şu adetim bi gelse alıp başlıyacam
SumayyaColak Melek92 dahiliye doktoru na söylersen kan tahlili ile bakıyo gerçi aile hekimindede yaptira bilirsin. benim insülin direncim olduğunu kadın doğum dr söylemişti ve GLİFOR diye bi ilaç vermişti
CeyKa Kesinlikle yeşil çay hariç hiç bir bitki çayı içme, (Yeşil çay sadece yağ yakar pko faydası yok) doğal şeyler yapmanı tavsiye ederim bana doktorum asla önermedi bitki çaylarından uzak dur dedi zaten asla içmem. Bu arada bendede pko var
SumayyaColak CeyKa CeyKa ben Özbekistan liyim bizim örfumuzdur yeşil çay eşim türk siz (yani turkler) pek yeşil çay içmiyosunuz ama eşimide aliştirdim hep içiyoruz insulin direnci olduğu için kilo veremiyorum 😔😔
CeyKa SumayyaColak yeşil çay içebilirsiniz herhangi bir sakıncası yok. Bende zor kilo veriyorum ne yazıkkı ama dişimi sıkarsak ağzımızı tutarak biraz spor yaparak başarabiliriz 👍🏻