Mom20_ Kizlar 36 haftalik hamileyim az once nişanım geldi sizce doğumu bazen nişan erkende geliyor diyorlar ama korkuyorum ben ya yardim edin bana lutfen
Ltbumt Mom20_ canım nişan geldiğinde hemen doğumu başlayan da var başlamayan da var herkeste farklı… acile git açıklığına baksınlar en iyisi için rahatlar hem nişan gelince çocuk komplikasyona daha açık oluyor diyorlar allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin haftanda güzel rabbimin izni ile bir şey olmaz
Aygul01 Mom20_ Nisan olduğuna eminsin demi. Yanı evet erkende gelebilirmiş. Yani bazı insanlarda birden gelirken bazı insanlarda az az gelirmiş. Yani cok mu geldi. Acaba doktoruna mi arasan ki?
Seda1208 Mom20_ çok afedersiniz konuyla alakasız olucak benim de ilk gebeliğim pek bilmiyorum o yüzden nişan ne oluyor bebeğin suyu mu oluyor?
Mom20_ Aygul01 ben yurtdisindayim oyle arama imkanimiz yok evet afedersiniz hakkini helal et canim miden bulanacak sumuksu bi akinti pembeye yakin bi renkti
ikiprensannesiiii Burda okuduğum kadarıyla nişan gelince sancıyı bekliyorlar ama yinede doktorunu bilgilendir derim
Mrdin47 Doktora gtmelisın nısan geldıkten snra da DGM olabılıyor 1 hfta sonrada eğer sancı varsa kndını ıyı hsetmıyrsan gt bı acile
Hulya_Bayar Canim doktorunu ara zaten o sana gel bakalim diyecektir. Benim ilk hamileltigimde de once nisanim gelmisti 4 gun sonra filanda dogum olmustu.
Aygul01 Mom20_ estagfurullah canim helal olsun hepimizin basına gelecek. Doğum sürecini takip eden eben yok mu? boyle durumlarda arayabileceğin eben oluyor. Yada direk hastaneye gideceksin cunku dogumun başlamış olabilir.
Mom20_ Aygul01 doktorum ozel gecen hafta son kontrolumdu oda bitti hastaneye kayit olacan dedi gidip kayit olsum suyun gelene kadar hastaneye gelme dedi bana numara falanda vermedi biseh olursa benle irtibata gec diye
Aygul01 Mom20_ genelikte yurtdisinda zaten doktorlarla irtibata geçilmiyor canım, eben oluyor onla irtibata geçiyorsun en azından benim geldiğim ulkede oyle. Keske bi numara olsaydi. Neyse hastaneye gitme imkanın varsa bi hastaneye git muayene ol bence
Ay_isigi Mom20_ çok özür dileyerek söylüyorum bi kac gündür bende de koyu kıvamda sümüksü bir akıntı var ama leke yok buda nişan mı acaba
Mom20_ Ay_isigi benimde kac gundur oyle asiri derece koyu sumuksu bi akintim vardi dogum yaklastikca oyle oluyormus yatim saat omce falanda nisanim geldi iste