Ebruhrtmc Kızlar selam 29 haftadayim yemek yedikten sonra ve yanlış pozisyon da çok fena sağ göğüs kafesim etime batıyor sanki sizde de böyle oluyor mu
Caglaaa14 Ebruhrtmc ben de 30 haftalığım canim benim de her akşam kaburgalarım batıyor çok fena biraz fazla yiyorum sanırım ondan 🤦🏼♀️
Kubs Ebruhrtmc ooff ben 😣 aşırı rahatsız edici bir şey ya çıldırıyorum bazen 36.Haftam başladı neredeyse 1 aydır böyle deliricim
Milann Ebruhrtmc 23,25 hafta arasında olmuştm o ağrılar gece çığlık atarak uyanıyordum ağrıdan sonra birdem geçti 29+3 haftalığım şuan başka şikayetlerim var bu seferde doğurmadan rahat yk
elen1 ay bi ben yaşıyorum sanıyodum hafif sola doğru meyilli uzansam kaburgam batıyo gibi hissediyorum eşime dedim bi ağrı hissediyorum diye biraz ovaladı geçti ama yine aynı şekilde uzansam yine ağırır diye düşünüyorum 😣 23+3 üz
Ebruhrtmc Sola yatmak ve bu batma beni bitirdi birde ayağımla birşeyi öne doğru iterken kasıklarım da bir acı oluşuyor sanki spor yapmışım da ertesi gün kaslarım agriyormus gibi :/