Cimcime34 Papatya99 hamileligimin basindan beri oraya gidiyorum ben doktorumdan cok memnunum selda hanim gayet ilgili guler yuzlu bi doktor. Ama randevu sorunu var ilk randevu icin bi ay beklemistim ben sonrasinda doguma kadar ki randevuyu kedisi vermisti. Hastane de guzel daha önce ayni hastanede baska doktorda yengem dogum yapti ve bircok tanidigim o hastanede dogum yapti. Cevremde memnun kalmayani sikayeti olani duymadim henuz.
mercimeksmom Papatya99 35+2yim ben de🌸 bebeği sanki sol kasığımda taşıyorum, ağırlık var gibi sanki. kaldırmak, yatakta dönmek nasıl zor 🤦♀️
Elaninannesi gulendamkoc benim de ikinci sezeryanım olacak 2 haziranda da ben doğum yapacağım şuan 37+2yim. Ikinci olmasına rağmen çok korkuyorum ilkinde hic korkmamıştım bunda sürekli ağlıyorum psikolojim bozuldu resmen korkudan
KereminAnnesi 34 teyim 2. Sezaryenim bende tedirginim ve unutmusum galiba bunda zorlanıyorum bel agrım ve kaburga batması gibi agrım cok
ffckizannesi 34 haftalığım bende ya haziranın sonunda ya da temmuz başında olacak hayırlısı artık. Gebze yüzyılda olacak doğumum
Dilan3eymenn Ebru3404 37 olcsm inşallah pazar günü 😇🙏istanbul özel Güngören hastanesinde kısmet se inş ikinci sezeryanimi olcsm 39 da 🤗
Rabiast Ebru3404 37+1 spinal sezeryan olacağım 19 gün kaldı ama çok korkuyorum mutluluğu yaşayamıyorum bile ya uyuşmazsam ya hissedersem vs diye düşünmekten 😔 Kolan hastahanesinde doğum yapacağım
Gamzedngdn Ebru3404 35+1 den selamlar bende haziran annesiyim izmirdeyim devlet hastanesinde doğum yapıcam nasipse 🤲
Junemother 36+6bugün dün gece kasık ağrısından uyuyamadım bıçak saplanır gibi ağrı giriyor böyle olan var mı 😞 bu Doğum belirtisi mi acaba
Junemother busraydinli Daha gelmesin zaten 🤲 ailem Bursa’dan gelicek onlar gelmeden gelsin istemiyorum ama tabi kendi belirlicek😊 acaba Doğum belirtileri arasında var mı bu kasık ağrısı 😬
Gul-08 Ebru3404 36+1 im ben de, Haziran 10-15 arası sezaryen olacağım, az kaldı çok heyecanlı💃💃 son bir haftadır çok zorlanıyorum çabuk yoruluyorum, ayakta fazla duramıyorum belim ağrıyor, karnım inanılmaz sert ve kaşınıyor😕
busraydinli Junemother kasıktan bele doğru ve düzenli oluyormuş doğum sancısı. Bende kasıklarımda var ama düzensiz. Bu arada ben de istanbulda yaşıyorum ama bursalıyım. Nerde ailen ☺️
Junemother busraydinli Kasıklarım dünden beri aprıyor da bele vurmuyor henüz bende Bursalıyım ama Ankara’da yaşıyorum yani eş durumundan :) Çok özlüyorum Bursa’yı :) Bursa’da merkez de oturuyorlar yasaklar kalkarsa inşallah gelicekler 😞