akovalardan Şeker yüklemesi yaptıran anne adaylarına birkaç sorum olacak.ac karınla gidilecek ama su içmek yasak mı? özel hastaneye giden arakadaşlar şeker yüklemesi için ayrı bir ücret ödemiyor mu? Doktor mu glikozu veriyor yoksa kendimiz eczaneden mi alıyoruz ? kaç defa kan alıyorlar? Kaç saat arayla alınıyor kan? Ve son olarak sonuçlar ayni gün içerisinde doktorumuzdan öğrenebiliyor muyuz?Teşekkürler şimdiden cevaplayan anne adaylarına 🌺randevu aldım bu arada yaptıracağım bilgilenmek için postu açtım.
Momnurse akovalardan Evet gece 12 den sonra birşey yiyip içmememn gerekiyor özel hastanese normal kan tetkiki olarak giriliyor ücret alınıyor.Yanında birşey götürmene gerek yok tabi hastaneye göre değişir bilemiyorum bazıları su götürmeni istiyor .önce kan alınıyor sonra hazırlanan şekerli suyu içiyorsun 1. Ve 2.saat tekrar kan alınıyor aynı gün sonuç çıkıyor.
Busradonmezus Nur5516 akovalardan Gece 12 den sonra bir şey yiyip icmiyorsunuz. Sabah erkenden gidiyorsunuz kan veriyorsunuz. Sonra o g likozu eczaneden alıp içiyorsunuz. Bitince 1 saat bekliyorsunuz yine kan veriyorsunuz. Sonra 1 saat daha bekleyip yine kan veriyorsunuz yani 3 kere olmuş oluyor. 3nun sonucunu doktora gösteriyorsunuz. Sağlık ocağı filan da yapıyor bunu özelde 20 tl.filan diye duydum
mysweetbaby akovalardan ben özelde yaptırdım 140 lira verdim, 75 mg lık verdiler ben almadım kendileri verdi önce açken sonra içtikten bir saat sonra ve tekrar bir saat sonra olmak üzere 3 kere kan alınıyor.ve evet bana aralarda su bile içmeyeceksin dediler 2 saat boyunca su ve gıda yasak.sabahtan da içmeyin.ben ertesi günü internetten baktım sonuçlara.ama sanırım 2 saate falan çıkar sonuçları
TAkilicci Suyu hatırlamıyorum, ücret konusunu bilmiyorum ben devlette yaptırmıştım çünkü 🙂 1 saat ara ile 3 defa kan alınır, aynı gün sonuç alınır, sıvı eczaneden alınır doktorun yazmasına gerek yok yaptıracağınız miktarı biliyorsanız 🙂
akovalardan TAkilicci hayır bana sadece şeker yüklemesi yapılacak o yüzden aç karnına sabah 8 de hastanede olun dediler o kadar .dozaji neye gore belirliyorlar kilo alımımı yoksa başka bir neden mi bilginiz var mi
TAkilicci akovalardan canım bana doktorum 75 mg demişti ben öyle onu almıştım eczaneden hastaneye gitmeden. Özel ise doktoru arayıp öğrenin git gel yapmazsınız
Umran-89 akovalardan ben doktoruma seker yuklemesı yaptırmak ıstemıyorum dedım aılede kalıtsal seker gıbı bı hastalıgımız yok dedım. Doktorumda once aç karnına sonra tok karnına kan aldırıp sonuçlarına baktırdım. Gerek olmadıgını soyledı ve bu sayede yaptırmadım.
Busekrkmz akovalardan sabah aç karnına gidiyorsun bana doktorum kendisi yazıp vermişti kaç gr olacağını bende sabah eczaneden kendim aldım. Ama bazı özel hastaneler kendileri şekerli su yapıp öyle veriyor
Nur5516 Busradonmezus doktorum bana bı kağıt verdi önce sağlık ocağında açlık tokluk şekerine baktır sonucu bana gönder dedi duruma göre mi test yapacak acaba
akovalardan Umran-89 bizim ailede şeker hastalığı var malesef o yüzden yaptırmak istiyorum sonrasında birşey cikarsa önlem almak için
GokAnne Bende laboratuvarda yaptırdım açlık baktırmadan direk 50lik glikozu Verdiler içtim Bi kaç saat sonra kanımı aldılar bu kadardı açlığa gerek yok dendi
Kader-46 Ben özelde yaptırdım 40 verdim o da muayene ücreti. Eczaneden aldım içeceği. Açken içtim sonra kan testi yaptırdım bir kez. 3 kez kan alınmadı benden.
Degisken akovalardan sağlık ocağından dediler ki eczaneden al iç 1 saat sonra yani sabah 9 da burda ol kanını alalım dedi.gece 12 den sonra bişey yiyip içmeyecektim. sonra ben kendi kontrolümü yapan doktoruma gittim.+20 lira verdim. Doktorum ilacı iç gel 1 saat sonra kanını alıcaz.aç tok fark etmez dedi.sadece 1 saat o 50 lik glikozdan sonra bişey yiyip içmememlisin dedi. 1 kere kan aldılar ertesi gün çıktı 101 di.
NidaTrk93 akovalardan ben özele gidiyorum ama tahlillerimi ve şeker yüklemesini devlette yaptırdım. İlk olarak doktorum bana 50gr şeker yüklemesini istedğini yazdı kağıda bende devletteki doktora verdim sonra ilk olarak aç karnına kan verdim hemn sonrasında eczaneden kendim toz glikozu aldım ve pet şişeye boşaltım iyice salladık tek seferde fondip yaptım ilk verdiğim kandan bir saat sonra tekrar kan verdim ve aynı gün içinde hatta 1-2 saat içinde çıkıyor sonuçlar ben e nabızdan görmüştüm hemen.
Zeynep0661 akovalardan ben özele gidiyorum canım geçen haftalar da yapıldı bana da Bi gün öncesinden şu saatten sonra yeme içme falan demedi doktorum sadece sabah aç karnına gittim su bile içmedim hemen kan aldılar sonrasında 50 mg kendisinin verdiği içeçeği içtim çilek aromalı kutu kola tarzında 5 dakika içinde bitirmem gerektiğini söyledi çok susarsan yalnızca bir bardak su içebilirsin onun dışında bişey içip yeme dedi ve bittikten tam bir saat sonra tekrar kan verdim idrarda aldı hatta 2 gün sonra da sonuçlar için döndü canım
akovalardan Zeynep0661 peki içtikten sonra o 1 saat arada kötü oldunuz mu .sonuçlariniz iyi çıkmıştır inşallah