Selamun aleykum herkese. Bugun 26
Haftamıza girdik ama canım çok sıkkın normalde kronik reflum var ve boğaz reflüsü de var. Agzima aci su gelir zaten. Ama bu ara ağzımın icinde gün icin de de akşama kadar acı tat oluyor. Bikac gündür. Dilimi damağıma değse bile o acı tati alıyorum.sizinde basınıza geldi mi çok keyifsizim :(