Kızlar 19 hafta 6 günüm bugün. Kahverengi böyle çamur rengi gibi bi akıntım geldi öyle damla damla falan degil biraz fazla akıntı olmuş. Korkuyorum başına böyle bisey gelen var mı ? Karnımın altlarında kasiklarimda batıyormuş gibi ağrım olmaya başladı merdivenden çıkarken otururken ayaga kalkinca ağrım çok kötü bastırıyo. Dün temizlik yaptım çok eğildim yukarı uzandım temizlik malzemelerin kokusuda biraz rahatsız etti ama yapmak zorundaydım ev temizliği yapmak şart üstüne bide gezmeye çıkmıştım fazla hareket ettim ondan mı böyle oldum bilmiyorum eve geldigimde kasık ağrım başladı bide kahverengi akıntıyla karşılaştım. Bebegimin hareketlerini hissediyorum doktorumda hep bu zamana kadar bebegimin sağlıklı plasentAnin suyun herseyin olmasi gerektigi gibi oldugunu soyledi hamileligimde bi sorun olmadigini söyledi simdiyse agrimdan kivraniyorum yatiyorum kahverengi akinti cok korkuttu tekrar olmadi ama cok olmasi beni korkuttu. Randevum salı gününe doktorum yakında degil baska yerde. Biraz uzun oldu ama korkularım basina böyle bisey gelen varsa iyi kötü yanı bilen varsa söylesin çok korkuyorum 😞😞😞😞