Gunesana Ya çok büyük bi aptallık yaptım ben . 21 haftalık hamileyim . Sirtim çok agriyo diye ilk kez eşime muscoflex surdurdum 3 4 damla . Aklıma sonradan internetten bakmak geldi . kullanmayın diyor cok korkuyorum . Bir sey olur mu yavruma ? ??
ilkbahar Gunesana evet gebelikte kullanılmaması gereken bi ilaç ama bi kereden inşallah birşey olmaz 🙆♀️🙂😀
Nur5516 Gunesana benmde bel ağrım olmuştu aşırı derecede dayanamiyordm eşimin ağrı kesici bı kremi vardi ve sürdü.Google bakmadim sonradan bakma aklıma geldi sürülmemesi gerekir yazıyordu ertesi gün doktora msj attm bikereden bişey olmaz ama ağrın olursa iki tane parol iç ama krem kullanma dedi😟 bidaha da kullanmadm zatn
Gunesana ilkbahar 3 damla ya :( allahtan yarın doktor kontrolüm var . Çok tedirginim . Bir daha asla yapmıcam