bana da sacma gelıyordu ancak bir yazı okudum. kadının yumurtası bazı zamanlarda x kromozomunu bazı zamanlarda y kromozomunu kabul eder yazıyordu.. takvım buna gore hazırlanmış olabilir diye düşünmeye başladım😊 ben kendim bakıp da takvımde tutmayan gorene kadar inancım olacak bu teoriye😂