Mayisannesi Iyi geceler anneler 🤰🏻 37+2 yiz sancılarım 1 haftadir oluyo ara sıra ama bu gece 10 dk 15 dk falan sürdü ve hala da sancim var yürüdüm uzandım ayni sıklıkta devam ediyor. Salı günü muanem var hasteneye gitmek içinde acele etmek istemiyorum şimdi. Sizlerde durum nedir? Nst ye giricem salı günü orda belli olur mu sancınin derecesi? Ilk gebeliğim her an tetikte bekliyoruz sağlıkla alalim bebislerimizi kucagimiza insallah😊🙏👼👼👶🏻🍼
Ilkannelik Mayisannesi sağlıkla gelsin bebeğin ins. Kasılmaların düzenli geliyorsa doktorunla da iletişime geçme durumun varsa arayıp bi konuş.onun seni yonlendirmesine göre hareket edersin. Ilık bi dus alıp rahatlamaya çalış. Allah yardımcın olsun 😊
Mayisannesi Ilkannelik simdi azar azar geçmeye başladı yarında devam ederse aricam doktorumu insallah, gün icinde dus aldim iyi geldi, gün yaklaştıkça daha bi tedirgin oluyoruz acaba bebek mi geliyo diye 😊 cok teşekkür ederim sizinde saglikla gelsin bebişiniz😊🤗
Esa Nst de belli oluyor canım ama doğum sancısı 10 15 dakika sürmüyor 15 10 5 dakikada bir gelebilir sanciyla beraber karında sertleşiyor belden kasiklara doğru bi ağrı oluyor kasılma hissediyorsun. Sahte sancı ya da gaz sancısı olabilir. Bu haftalarda gaz sancısıda fazla ve şiddetli olabiliyor. Sancılarının düzenini takip et devam ederse imkanın varsa doktorunu ara. Benim 8.5 9 cm açıklıkta bi sancım 7 nefes sürüyordu en uzun sancı 7 nefes yani derin nefes alıp yavaş yavaş verdiğimde 7 nefes saymıştım onun için bebeğin geldiğini sanmıyorum saglikli rahat bi dogumun olsun insallah 😊
Mayisannesi Esa anladim canım cok teşekkürler bilgi için 😊 yalanci sancılar da olabilirmiş dedi doktoruma gidicem nstye alcaz dedi insallah zamaninda saglikla gelir 😊