evet canım dün gittim inceledı kese küçük hala fakat kalp atışı güzel embrıyo gelişimi haftasına göre cok ıyı dedi. kese büyüyürmıs ama o kadar hızlı degıl bebekle orantılı dedı. şayet kese küçüklüğü ün yanı sıra bebegin kalp atışı düzensiz veya duyulmasaydı bu gebelıgı sonlandırmak durumunda kalırdık dedı. haftaya tekrar kontrol dedı bakalım bir umut gitmiştim birazda olsa içim ferahladı canım. Allah razı olsun düşüncen için cok sagol ❤️ ❤️