Almirasu Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim aşırı derece de mide yanması cekiyoeım yatınca özellikle saat kaç oldu uyuyamıyorum ? Bu konu da yardımcı olabilir misiniz ? Sizde de oluyor mu ve işe yarayan birşey var mı
NaimeYilmaz Almirasu yudum yudum süt içebilirsn. Ama en ıyısı surup doktoruna solersen yazar en azından gecelerı mis gibi uyursun 😊 yesıl elma varsa oda iyi gelır
Oglusumoguzum Almirasu gaviscon cigneme tableti ve gunde 4 litre su başka hicbirsekilde gecmedi canım benim
GlahBilgiliPelit Almirasu bende aynıyımm 2 haftadır mafetti benidee 😔🤢🤢 34. Hafta bnmde cnm saçlanıyor der eskiler 🙂
Almirasu NaimeYilmaz canımm şurup verdi söa fayda etmiyor , o yüzden kullanmıyorum 🙏🏻 Süt içmeyi deneyim belki iyi gelir 😏🙏🏻 Çok teşekkür ederim
NaimeYilmaz Almirasu rennie dene birde. Oda aynı katagorıde ama doktorum onu onermıstı bana kendısıde hep onu kullanmıs hatta gebelıgı boyunca 30 sıse bıtırmıs 😊
Oglusumoguzum Süt icebiliyorsan iyi gelir ama ben icemedigim icin bide surup hic fayda etmedi banada sonra degistirdi aile hekimi sende gecmezse soyle istersen
Almirasu Oglusumoguzum bende içemiyorum canım süt hamileliğim boyunca hiç içmedim sevmem ama mide yanması için bir iki yudum alırım 🙏🏻 Bu hafta doktor kontrolüm var söyleyeceğim başka ilaç versin
Obsesifk Pulcet ilaç var doktoruna sor burda bi çok kişide gördüm kullanan bende mide ağrısıyla gittiğimde doktor bu haftadan sonra kullanabilirsin demişti yanmayada iyi geliyormuş hatta şimdi içtim bitane inşallah işe yarar