Aslında herkes yaşadığı şeyleri anlatıyo iyi niyetle diyolar ama bizim ne kadar etkilenebileceğimizi hesaba katamıyorlar ne yazıkki, zaten ilk gebelik yeterince korku yaşıyoruz bide böyle tavsiyeler verdikçe… sanki bizim elimizde, gidişata göre ilerliyor