Dkk Teyzeleri son 4 ama bizim nazlı kızımızda kıpırdama yok ☺️ Yarın kontrolümüz var çatı muayenesi olacağız bakalım doktorumuz ne diyecek 🤨 Mayıs annesi olacakken Hazirana kalacağım sanki Haziran’a razıyım da Temmuz’a kalmasam bari diyorum 😜
EbSa Benimde uygulamada son 4 ama ultrasonda 6 gün geri cikiyoruz artik hayirlisi hangi gune aya kismetse 😅
Zuhal_tozlu Dkk benimde son 5ama nstde ağrı sancı çıkıyor çatı muayeneside olmuyor benimde yarın randevum var bugün adet sancısı gibi sancılarım var ve çok tuvalete gidiyorum hadi hayırlısı 😂
Dkk Kızlar belimde özellikle sol tarafta ince bir ağrı var ama sancı gibi değilde hani ters hareket yapmışım gibi . Önce oturunca geçiyordu şimdi geçmiyor sancı böyle birşey mi bilenler destek olabilir mi